11/3

Tisdagen bjöd på mycket jobb för min del, dels med dagens rätter, dels med förberedelser inför i morgon, dessutom fick jag lov att jobba över, för en av kollegorna som skulle haft mellanmålet, var sjuk. Lite synd att behöva vara inne och jobba över dryga timmen när det var sånt fint väder, annars hade det troligen blivit en promenad, trots hundbrist ;-)

 

Nå, när jag kom hem fick jag annan nytta gjord istället, har ringt två mäklare och bokat tid för visningar i veckan, sedan har jag packat ett par lådor flytt. Idag blev det böcker som åkte i låda, dessutom sorterade jag lite annan "bråte" som var packat i några andra flyttkartonger, sånt som vi packade ner när vi höll på med köks- och vardagsrumsrenoveringen. Rätt mycket av det som låg i de lådorna var typ skräp, eller iallafall sånt som jag inte vill ha med mig i någon flytt, så jag packade om grejorna - i sopsäckar istället :-D

 

Matte ringde och berättade att han var i stan med en kompis, Rolle hörde inte av sig alls och klockan slog "middag" med råge, så jag värmde lite rester som middag när jag blev hungrig. Rolle kom så småningom, men han skulle tydligen inget ha idag, så det var ju "tur" att jag inte inväntade honom..

 

Nu har jag nyss duschat av mig dagens flyttdamm, ska kika lite på datorn och spela några drag Wordfeud, sedan kolla veckans brott innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0