12/3

Jobb som vanligt och som det brukar vara på onsdagar var vi en kvinn kort - det kunde ju ha varit två, men skönt nog var alla friska idag (en är ju tjänstledig på onsdagar)

 

Mycket jobb med dagens vegetariska rätt var det, annars har jag tillverkat mjölkfritt potatismos och mat till multiallergikern, kollat på recept och beställt lite nya råvaror tillsammans med husmor, plockat lite disk, torkat bord i matsalen, ja, kort sagt har jag gjort lite av varje på jobbet :-)

 

Efter jobbet var jag iväg på en lägenhetsvisning. Den var precis så fin som jag trodde, men tyvärr var det en till som tyckte det, så det blev budgivning på eftermiddagen och tyvärr var motbudaren envis, så jag tackade för mig och lät honom få den innan det blev allt för dyrt - bättre lycka nästa gång kanske..ska se en liknande lägenhet på samma gata i morgon, kanske är det den som blir min?

 

Sedan ringde mäklaren jag träffat tidigare på dagen och sa att han fått in ytterligare en lägenhet på samma gata, men det var ännu så färskt att han inte ens hade träffat säljaren personligen ännu, men han skulle fråga om jag kunde få se lägenheten i helgen :-D

 

Hemma har jag inte gjort många knop idag, har mest suttit med telefonen och budat, pratat med banken, kollat lägenheter på nätet, spelat wordfeud, sedan har jag sett förra veckans Sveriges mästerkock på play och veckans avsnitt av samma program.

 

Nu ska jag snart hoppa i säng, får se om man kan somna och sova gott - mycket som surrar i huvudet nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0