15/3

Vilket bakslag i vädret vi fått, i veckan har det varit så skönt med många plusgrader och i morse när jag vaknade var det vitt på taken och lite i gräset, visserligen plusgrader, men stark nordanvind, så det kändes som minus 15 ungefär..

 

Nå, mesta delen av dagen har jag hållit mig inomhus, men vid två tillfällen har jag ändå varit ute; dels när jag var och veckohandlade, dels när jag gick iväg med lite plast- och kartonginsamling.

 

Annars har vi städat, tvättat och jag har packat en flyttlåda.

 

Vid tvåtiden kom killen som har köpt vårt radhus för att kolla lite mer på badrummet, med sig hade han några kompisar som tydligen ska hjälpa honom med det sedan. De stannade en knapp halvtimme.

 

Resten av dagen/kvällen har jag ägnat åt att spela wordfeud, se på film (mig äger ingen, den var bra)och prata med pappa i telefon och om en timme ska vi se på film igen, The prestige, som går i kanal 9, sedan blir det väl sängen som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0