16/3

Det har varit en riktigt fin, solig dag idag, men tyvärr så isande kalla vindar att man knappt kunnat vara ute.

 

På förmiddagen gjorde jag inget speciellt, men, mitt på dagen kom jag iallafall iväg på en fika med en kompis och det är ju mysigt med ett par timmars umgänge på tu man hand med en trevlig kamrat :-) Var hemma igen vid halv tretiden.

 

Kan inte säga att jag direkt gjort någon nytta på eftermiddagen heller, det har mest blivit wordfeudspelande och datortid fram till dess att det var dags att klä om och gå iväg och träna.

 

Ett pass poweryoga och ett pass zumba blev det som vanligt, roligt och jobbigt. På yogan körde vi en del mage på slutet och det känner jag nu, blir nog träningsvärk vad det lider :-)

 

Nu har jag precis ätit min halvfastemiddag (2 ägg med kaviar) och ska in i duschen alldeles strax, sedan ser jag på mästarnas mästare och på Lillyhammer innan det är sängdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0