20/3

Jobbdag som vanligt förstås, två kvinn kort var vi (höll på att skriva som vanligt) men eftersom det var lätt mat (blodpudding och potatisbullar) och inte så mycket att förbereda till i morgon, så kunde jag ägna mig åt städning på förmiddagen (personalrummet) och diskplockning under resten av dagen.

 

Hade ingen lust att åka direkt hem efter jobbet, så jag var ute på vift några timmar, avslutade med att handla lite mjölk innan jag åkte hemåt.

 

Matte och jag hjälptes även idag åt att laga lite mat, fast idag blev det bara stekt falukorv, spaghetti och sallad, Rolle kom hem från jobbet lagom tills det var dags att äta.

 

Trött sliten och frusen känner jag mig, tror jag ska gå och ta en dusch så kanske man piggnar till - eller åtminstone slutar frysa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0