2/3

På förmiddagen blev det mest en sista puts här hemma, eftersom vi skulle ha visning på huset idag.

 

Jag stack hemifrån en bra stund innan för jag ville titta på en lägenhet som jag är intresserad av och som det också var visning på idag.

 

På vår visning var det ungefär 8 familjer som tittade och det verkar som om det finns lite intresse för att köpa också, men budgivning och sånt kommer väl inte igång på allvar för än på tisdag, eftersom vi har ytterligare en visning i morgon kväll.

 

Detsamma gällde lägenheten jag tittade på, rätt många var där och tittade och eftersom jag gillade det jag såg anmälde jag mitt intresse för budgivning - men budgivning kommer igång senare eftersom den också har ytterligare en visning i morgon kväll.

 

Rolle har också varit på visningar idag, han hann med tre lägenheter här i Tullinge och har anmält intresse på dem, på eftermiddagen satt vi och tittade på alla papper som vi fått, visade varandra och jämförde :-)

 

Lite senare bytte jag om och stack iväg och tränade, poweryoga och zumba, precis som vanligt, sedan stack jag hem och åt lite innan duschen.

 

Har halvfastat idag, körde samma mat som vanligt men bytte kycklingfilé mot räkor, trevligt ned lite ombyte emellanåt.

 

Nu kollar vi på så ska det låta, sedan blir det Lillyhammer innan sängen.

 

...Undrar, när jag tittar ut genom fönstret, om man kommer vara tvungen att skotta sig ut i morgon, snön fullkomligt  v r ä k e r  ner här... :-(


Kommentarer
Postat av: Nisse

Finns ju en skaplig 4 här med andra visning i morron😊

Svar: Det kanske det gör, men jag tycker en fyra blir lite för stort för mig :-)
Ingrid Lundgren

2014-03-02 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0