23/3, 2

Fint väder idag, härligt att våren återkom, men idag har jag knappt vistas utomhus alls, det var så mycket annat som blev av istället.

 

Jag har städat, veckohandlat tillsammans med Fredrik, gått iväg med pappers-och plastskräp (DÅ var jag ute), donat i köket, gjorde två olika slags salladstillbehör (coleslaw och en annan med curry i) som jag tänkte vi skulle mumsa på kommande vecka - man måste förnya sig lite ibland, eller hur? sedan har jag varit och tränat. Idag blev det bara poweryogapasset, för på zumban var det vikarie och en vars pass jag inte brukar vara så hemskt förtjust i, då kan man lika gärna avstå.

 

Nu ska jag slå mig ner i tv-soffan och kolla på mästarnas mästare och sedan på Lilyhammer innan det är sängdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0