25/3

Tisdag, jobb, alla som skulle vara på jobbet var där. Idag serverade vi stekt fisk med ris och filsås och det gillar eleverna, så de två som jobbade ute i matsalarna fick jobba för högtryck under lunchrusningen. Alla vi i köket försökte hjälpa dem när vi hann, även in i disken, men vi hade en del att göra i köket också, mest förberedelser till senare i veckan då vi ska ha en "kökets-val-dag" så de fick slita en hel del själva också.

 

Efter jobbet träffade jag en vän ett par timmar, så trevligt och precis vad jag behöver, livet hemma är inte allt igenom kul just nu.

 

Var hemma vid fyratiden. Plockade med lite av varje, lagade middag i min ensamhet, åt i min ensamhet. Rolle dök upp strax innan sex.

 

Nu ska jag kika en stund på tv innan det är dags att sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0