27/3

Tuff dag på jobbet, tre stycken av åtta kvinn var frånvarande, tur att vi hade enkel mat - pytt i panna - idag, annars vet jag inte hur det gått och tur att vi var färdiga med förberedelserna inför morgondagens mat redan igår..

 

Nå, dagen flöt på oförskämt bra ändå, men det beror ju på att man bara lägger energi på saker med högsta prioritet, att få fram mat till eleverna, annat får liksom komma i andra hand.

 

Klockan två slutade jag för dagen, två andra av mina kollegor tog hand om mellanmålet, men är situationen densamma i morgon så stannar jag på övertid.

 

Efter jobbet blev det en stunds kvalitetstid, fikade med en vän - precis vad man behöver när både arbets-och fritid känns knepigare än någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0