29/3

En riktigt skön och mysig dag har det varit, på förmiddagen var jag ute och promenerade i det fina vädret, sedan tog jag med mig äldste sonen Fredrik på veckohandling.

 

När jag släppt av honom hemma hos sig åkte jag och hämtade ut ett paket i centrum, tankade bilen, och åkte hem och packade upp mina grejor.

 

Efter det tog jag med mig Rolle, åkte återigen och hämtade Fredrik för att åka till mellansonen Patrik, som fyller 27 år idag och det ville vi förstås fira :-)

 

Hemma hos Patrik och Nelly bjöds det på goda mackor, de hade bullat upp med en massa goda köttpålägg, grönsaker och ostar som man själv fick kombinera ihop som man ville, supergott! Dessutom bjöd de på en massa frukter - jordgubbar, stjärnfrukter, vindruvor, passionsfrukt och annat smarrigt och som om vi inte var nöjda med all denna skaffning så hade de dessutom en jättesmarrig tårta som pricken över i!:-P

 

Trevligt hade vi och det var mysigt att få gosa lite med Baloo också :-)

 

Vid halv sextiden åkte vi hemåt igen. Kvällen har gått i tv-tittandets tecken, först kikade vi på tecknat, Madagaskar, som gick på tv, sedan tittade vi på en netflix-dokumentär som heter Blackfish och som handlar om Späckhuggare i fångenskap, bra och skrämmande på samma gång..

 

Nu ska jag gå och lägga mig alldeles strax, tänkte åka till landet i morgon bitti nämligen och då vill man ju vara pigg :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0