31/3

Måndag, jobb och alla kollegor som skulle vara på plats var det skönt nog, jag hade nämligen en hel del att göra i köket, så det hade varit mycket knepigt att hinna om jag dessutom hade varit tvungen att lunchdiska eller så.

 

Nu fick jag däremot precis lagom med jobb, jag hann utan att känna mig överhopad med jobb.

 

Sommartid sägs det ju vara nu, men idag har det varit riktigt kyligt och i morse snöade det till och med litegrann - eller, ganska mycket en stund, men inte så det lade sig på marken iallafall, någon måtta får det ju vara ;-)

 

På eftermiddagen började det klarna upp och vi fick ett par timmars sol - men ingen åskvärme, bara typ 5 grader, men det gjorde det ju bara extra mysigt att åka iväg och fika med en vän en stund efter jobbet, hemma var jag vid halv femtiden.

 

Satte igång med middagen nästan direkt, men sedan har det inte blivit mycken nytta gjord för min del - enda "viktiga" jag gjort var att deklarera. Fick deklarationen med posten idag och det var väl lika bra att få deklarationen klar på en gång, annars är det ju lätt att glömma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0