3/3

Måndag och jobb, sportlovet slut och alla arbetskamrater på plats igen efter ledigheter och annat.

 

Idag serverade vi pannbiff med potatis och brunsås, eleverna åt som om de inte fått någon mat på hela lovet :-D Lite jobbigt för min del, de åt som galningar (eller tog och slängde sedan, rättare sagt) av det vegetariska alternativet också, så det tog tyvärr slut :-(

 

Jättesvårt det där, att beräkna hur mycket som kommer gå åt - man vill ju inte stå med en massa över heller ju, så hur mycket som helst kan man ju inte laga..

 

Efter jobbet åkte jag direkt hem idag. Slappade mest, men lite finputs-plock blev det (konstigt vad man kan "stöka till" på ett dygn) eftersom vi skulle ha visning av huset även i kväll.

 

Medan mäklaren visade huset tog Matte och jag katten med oss i bilen (för att "röja" henne ur vägen) så åkte vi en litensväng först för att fördriva tiden, sedan åkte vi till Tullinge Torg och köpte mat i thai-vagnen som står där.Maten tog vid med hem sedan, Rolle kom lagom hem han också.

 

Mäklaren berättade att det hade varit två familjer och tittat och de verkade intresserade, så vi har nog iallafall budgivning att "se fram emot" i veckan :-)

 

..Nu väntar jag med spänning på att min egen budgivning ska komma igång, det blir troligen i morgon, skulle vara trevligt att vinna den också, jag är bra sugen på den lägenheten jag såg igår.. Rolle är mitt uppe i budgivning på ettorna han såg igår, spännande och kul för honom :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni båda hittar lägenheter ni kommer trivas i och att ni får bra betalt för radhuset!

Svar: Tack, det hoppas jag också :-)
Ingrid Lundgren

2014-03-03 @ 20:02:00
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0