8/3

Åh, vilket underbart väder vi haft idag, första vårdagen skulle jag vilja säga :-)

 

Baloo är ju hemma hos oss denna helg, så på förmiddagen gick vi en promenad förstås. Det blev en lång en i Visättraskogen, var ute nästan 1.5 timme.

 

Väl hemma igen tog jag en kopp kaffe och en macka, sedan åkte jag först till Kungens Kurva och stödköpte en säck hundfoder, Patrik har det väl inte så fett, så jag tänkte vi kunde bidra med lite hundfoder. Sedan åkte jag till Tumba och Willy:s för att veckohandla, sedan styrde jag hemåt.

 

Efter uppackning av matvaror tog jag itu med lite tvätt och sedan packade jag några flyttlådor. Det är ju ett tag tills någon av oss ska flytta, men det är väl lika bra att börja så det inte blir för stressigt sista veckan.

 

Vid halv tretiden stack jag och Baloo ut en sväng igen, var ute nästan en timme till :-)

 

Sedan har jag mest slappat resten av eftermiddag och kväll. Till middag testade vi något som vi aldrig ätit förut, eller, hamburgare har vi förstås klämt i oss förut, men inte med pulled pork i som kött. Det var jättegott, vi hade kött, sallad cole slaw och worechestersås i dem, det blev super :-)

 

Kvällen har spenderats i tv-soffan, har kollat melodifestivalen och tyckte för en gångs skull att rätt låt vann - fast tvåan kunde lika gärna ha gjort det för den var minst lika bra, fast annorlunda, så var det hårfint emellan dem också, så det var tydligen fler än jag som tycker om de två låtarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0