9/3

Ganska härligt väder idag också, lite mer mulet dock, men i gengäld något mindre kylig blåst, så det kanske jämnar ut sig :-) Baloo och jag gick en timme morgonpromenad, mysigt!

 

När vi kom hem åt jag lite - halvfastar ju idag - sedan stack jag iväg på en hög med lägenhetsvisningar, totalt fyra stycken idag. Två var inte i min smak, den ena var det för mycket jobb med och dessutom var den dyr, den andra var feldisponerad - den var den största jag kikade på med sina 70 kvadratmeter, men den kändes minst.

 

Två återstår intressemässigt - den ena är det lite jobb på för att få fin, men inget övermäktigt, var bara tveksam på en gammal fuktskada som gått ner i parketten, vet inte om jag gillar det riktigt och väldigt litet badrum där man inte får plats med tvättmaskin, men, om det blir "rätt pris" så kanske man kan slå till.

 

Den sista var jättedyr i hyra, jämförelsevis med de andra runt  2,5 tusen mer per månad, men den som jag gillade bäst, trevligt område, jättefin lägenhet med bara bra rum i, ganska stor balkong i "rätt läge"...svårt att veta hur man ska göra här..den var billigast i inköp och blir det inget budande på den så kanske jag slår till ;-)

 

Sedan åkte jag hem igen, slappade lite, läste alla papper jag samlat på mig under dagen, sedan var det dags att byta om och gå iväg för att träna.

 

Idag hade vi vikarie på poweryogan, men det funkade bra ändå trots att hon hade ett lite annorlunda pass - kul att få nya intryck ibland :-) På zumban var min favoritfröken tillbaka, härligt, henne trivs jag verkligen med!

 

Efter träningen gick jag hem (förstås) och käkade mina två ägg till middag, dusch och sedan bloggskrivande är det jag hunnit med sedan dess. Nu ska jag ta ut Baloo, innan Lillyhammer börjar, det vill jag ju inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0