12/5

Måndag och jobb igen. Den här veckan har en av kollegorna semester, så vi blir en kvinn kort alla dagar utom onsdag, då vi blir två kvinn kort - om inget oförutsett inträffar..
 
Nå, dagen har flutit på bra ändå, idag serverade vi kycklingwok och den gjordes ju färdig i fredags så den bara var att värma idag, jag gjorde likadant med mitt vegetariska alternativ och med det gluten-och baljväxtfria alternativet, därför hade jag tid över till annat, städning till exempel.
 
Efter jobbet har jag...jobbat. Ja, med flytten alltså.  Bröt bara för att värma middagsmat i micron, annars har både Matte och jag jobbat i stort sett hela eftermiddagen och kvällen, mellan tre och halv nio. Försöker få styr på vad som ska till nya lägenheten och vad som inte ska det, få ner saker i flyttlådor osv. I dagsläget har jag fått ihop 16 lådor. Allt tar sån tid, men jag tror att om vi lyckas organisera allt, placera alla lådor i samma rum, se till att allt som ska slängas verkligen är det osv, så kommer själva flyttetappen funka utmärkt. Det sista med flytten jag gjorde idag var att packa bilen full med sånt som ska till återvinningen, hinner åtminstone köra ett lass i morgon på så vis, för sedan ska jag som valberedningsledamot gå på fackligt styrelsemöte.
 
Ja, sedan har jag bara hunnit duscha. Nu ser jag på Arvingarna i ettan och därefter blir det secrets and lies innan det är dags att sussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0