13/5

Lång dag och kort dagbok blir det, för nu är jag trött och på väg i säng.
 
På jobbet gjorde jag en jättegod böngryta som alternativrätt idag som - typ - ingen åt, men det var ingen som åt blodpuddingen heller, som vi serverade som huvudrätt.. Synd att ingen vågade testa grytan tycker jag, men vad gör man, vi kan inte tvinga i eleverna käket..
 
Efter jobbet åkte jag till återvinningscentralen och kastade skräpet jag lastade i går kväll. Sedan åkte jag hem och hämtade ett lass till. Innan jag svängde upp till återvinningen så stannade jag till i Tumba centrum och besökte fotoautomaten. Den här gången såg jag åtminstone inte ut som en häxa på bilerna, så nu har jag skickat in underlaget för förnyelse av körkort.
 
Vid halv femtiden stack jag hemifrån och in till stan för jag skulle i egenskap av valberedningsledamot gå på styrelsemöte. En kollega till skulle komma, men eftersom det tydligen var växelfel i kollektivtrafiken så blev jag ensam valberedare första timmen på mötet.
 
Mötet slutade klockan nio, då skyndade jag mig hemåt och nu ska jag hoppa i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0