14/5

Jobbat har jag ganska mycket idag, dels var det mat som det var många moment med för att få klar, tung också, vi serverade fåraherdens paj, blecken blir bly-tunga. Sedan var vi ju två kvinn kort idag, så när maten var klar så hägrade diskrummet under lunchrusningen och eftersom en av kollegorna som skulle haft mellanmålet vikarierade i annex-skolan, så jobbade jag över en timme.
 
Efter jobbet hade jag någon timmes ledigt innan jag åkte hem. 
 
Hemma lagade jag middag och efter den började jag röja vinden. Trodde inte det var så mycket kvar där, vi rensade ju när vi hyrde släpvagn för ett tag sedan, men det var massor kvar ändå. Nu har jag dock släpat ner allt och sorterat upp det. Det kommer bli två skräpvändor, en har jag redan packat i bilen så jag kan åka direkt efter jobbet i morgon.
 
Nä, nu blir det dusch, det var ordentligt dammigt på vinden så jag känner mig riktigt smutsig, gläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0