1/5

Faktiskt en ovanlig Första maj för mig, jag har nämligen  i n t e  varit ute och demonstrerat detta år, vilket jag ju pysslat med denna dagen i flera år förut.
 
Istället har det blivit mycket gjort hemma, jag har plockat och rensat - verkar som man aldrig blir färdig - idag jobbade jag dels i klädkammaren, sedan har jag tömt tre  g a m l a  flyttlådor som härstammade från en av Patriks flyttar, lådorna var fyllda med en massa elektronik-skräp som nu mer är sorterat och bortburet, mycket skönt! Sedan har jag sorterat bort en massa gamla dukar, handdukar och gardiner som jag vet inte kommer att användas i framtiden, hittade en massa både trasiga och med fläckar på som inte går bort - varför har jag sparat sånt???
 
 
En liten fikadate unnade jag mig mitt på dagen också, men annars har jag i stort sett varit inne hela dagen
 
I morgon ska jag jobba, sedan åker jag direkt ut till landet efter jobbet, ska bli skönt att komma dit ut, trots att det inte är så fint väder utlovat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0