21/5

Ujujuj, har åkt på maginfluensa och legat däckad sedan sist. 
 
I måndags kväll när jag gick till sängs kändes allt som vanligt, men i tisdags morse när jag skulle upp och jobba mådde jag konstigt. Försökte äta frukost, men det ville sig inte, var dålig i magen dessutom och eftersom jag jobbar som kock är det definitivt inte läge att gå till jobbet under såna omständigheter, bara att ringa sig sjuk och krypa till kojs igen..
 
I går sov jag i stort sett hela dagen, vaknade bara när det var dags att gå på toa..
 
Idag har jag sovit nästan hela dagen också, men jag känner att det börjar vända nu, har fått i mig lite filmjölk och en halv portion havregrynsgröt iallafall och nu på kvällen orkade jag gå en tio-minutare med Baloo, han är kvar och kommer vara det fram till fredag eftermiddag blev det bestämt här om dagen, Rolle ska passa honom i helgen när Patrik ska iväg med jobbet och det blir bara struligt att köra honom fram och tillbaka mellan de olika ställena så det blev bättre att han stannade kvar hos oss så länge.
 
Nä, nu ska jag passa på att ta en dusch, sedan blir det sängen igen, det är inte mycket kraft i den här kroppen just nu..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ujuj krya på dig nu å samla kraft så du orkar med flytten!

Svar: Tack Linda, jag är redan på bättringsvägen :-)
Ingrid Lundgren

2014-05-21 @ 21:33:14
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0