22/5

Idag har jag mått bra igen, men varit hemma från jobbet, som kock får man ju inte gå för tidigt tillbaka till jobbet efter magsjuka, man kan ju fortfarande vara smittsam - hemska tanke att smitta ner en massa folk med sin mat...
 
Istället har jag pulat med flytten så gott det gick, rensat uteförrådet bland annat, skönt att få något gjort nu när jag varit sängliggande i nära två dygn och tur att jag faktiskt hade börjat med flyttrensning i god tid, så sjukdomen ändå inte sabbade hela planeringen.
 
I morgon ska jag jobba iallafall, känns skönt att komma tillbaka, vet att de inte haft det så kul på jobbet den här veckan, det har varit personalbrist med flera personer under hela veckan, usch.
Kommer inte vara på jobbet precis hela dagen i morgon heller för den delen, behöver kompa ut några timmar på förmiddagen för att göra lägenhetsaffären klar och få nycklarna till den. Är lite nervös för att något i sista stund ska strula, tänk om något händer och köpet går tillbaka.. :-o Nå, kanske hjärnspöken, men nervöst är det iallafall..
 
Nu ska jag strax ta ut Baloo på en långpromenad som en skön avslutning på en varm, fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0