24/5

Har spenderat stora delar av dagen inomhus i nya lägenheten förstås :-) Lite synd när det nu är så fint väder, men, jag måste ju bli klar och jag hoppas inte sommaren är över om en vecka..
 
Svårt att sova i natt också, somnade sent och vaknade före fem, det gick bara inte att somna om, det är för mycket flytt i huvet :-D Halv sex gick jag upp, grejade med tysta och lugna saker i väntan på att Matte skulle komma upp, han hade ju klockan på sju.
 
När vi frukosterat klart stack vi till lägenheten. Där har vi ångat bort tapet och spacklat hål på förmiddagen, sedan stack vi och käkade hamburgare innan Matte var tvungen att sticka iväg. Han skulle ju till Uppsala på spelning på kvällen.
 
Själv åkte jag till Tullinge ett par timmar. Rolle bad mig ta Baloo en stund, för han skulle iväg och fixa lite grejor som inte hunden kunde följa med på och han ville ogärna lämna honom ensam. Baloo sov hela tiden för Rolle och han hade varit ute nästan hela dagen, så han var nog både varm och trött :-) Själv packade jag några lådor till under tiden och körde en maskin tvätt.
 
När Rolle hämtat Baloo igen packade jag några flyttlådor i bilen och en hylla som jag vill hinna skruva ihop på plats innan den stora flyttdagen. Sedan åkte jag till nya och plockade upp det mesta ur lådorna och hann skruva ihop den ena av hyllorna också innan jag gav upp för idag.
 
Nu är jag hemma, har precis ätit middag och ska hoppa in i duschen, sedan blir det sängen - hoppas John Blund har lust att infinna sig rätt snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0