27/5

Jobb idag också förstås. En kollega är fortfarande på semester och en var sjuk, dock inte samma som var det igår - vi byts av litegranna ;-)
Lätt mat var det skönt nog, för jag hade att göra ändå med förberedelser inför morgondagen samt fredagens mat - några fritidsbarn och personal finns på plats men jag är ledig klämfredagen och servar arbetande kollegor såpass att de bara behöver värma dietmaten, de slipper beräkna och tänka :-) Varor kom, det skulle städas både här och var, mellis skulle förberedas, så det har varit ett "milt kaos"
 
Efter jobbet åkte jag till nya lägenheten. Matte och en kompis till honom har fixat Mattes rum idag (fast typiskt nog glömde jag fota resultatet. Det blev bra iallafall! Jag hann inte så långt med mitt rum, hann bara tvätta väggarna idag, får försöka hinna maska i morgon och kanske måla en del, sedan får det bli på torsdag - i mån av tid då. 
 
Väl hemma i Tullinge käkade vi, sedan har det varit ett evigt röjande, skruvande och fixande här, fattar du hur mycket prylar som finns i ett hem egentligen???? :-o :-D
 
Nu får det vara nog för idag iallafall - ny dag, nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0