7/5

Sov fruktansvärt dåligt i natt (igen) grubblerier på livet, framtiden.. inget känns lätt just nu men det är bara att försöka härda ut och ta sig igenom trasslet. 
En sak har jag bestämt mig för och det är att jag ska stå upp för mig själv och för dem jag älskar. Inget mer göra saker för att någon annan ska bli tillfreds eller blidka någon. Tyvärr innebär det att jag får iallafall EN ovän, min ex-man, kanske blir det fler, vad vet jag. Känner bara att min självkänsla inte kan ta mer stryk nu, det är dags att resa sig. Nog om detta.
 
Två kvinn kort blev vi på jobbet idag, skönt att det inte var tre som det  k u n d e  ha blivit. Mycket jobb blev det ändå, men vi hjälptes åt så gott det gick.
 
På fikapausen hade vi finfrämmande, från facket, på besök! Mycket trevligt :-) De pratade allmänt om facket och om vikten av att ha ett ombud (jag var ju förut, men mäktar inte med av olika anledningar) på arbetsplatsen, sedan pratade de om att gå och rösta både i EU-valet och valet i höst.
 
Efter jobbet åkte jag direkt hem. Samlade ihop plåt-plast- glas- och kartongskräp och gick iväg med till återvinningen, annars har jag mest varit hemma och plockat med ditt och datt. 
 
Nä, nu blir det dusch, sedan ska jag kika på 100% bonde innan jag somnar - och förhoppningsvis sover bra inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0